duminică, 29 mai 2011

In pantaloni scurti


          Singur. Fara probleme. Asta e ciudat. Deodata lumea mea este linistita, fara probleme aparent amenintatoare. Este o liniste amortitor de libertina.

          Nu de mult ma stresam pe baza lucuurilor, ca raman in urma cu progresul in lume, ca mai am si aia si aialalta de facut si de incheiat, si pe cat studiam mai mult pe atat parea ca nu stiu nimic. Acum insa, no stress. Trec zilele precum orele si nu-mi vine sa cred ca se duc fara nimic aparte petrecandu-se.
          Am ajuns intr-un cotidian, sunt constient ca il asteptam cu nerabdare, insa acum ca este aici, parca imi e dor de dilemele altor zile. Nu regret faptul ca am timp de relaxare insa, cum obisnuitul meu apartinea celui in care eram permanent inconjurat de o problema, dilema, orice lucru miniscul ce trebuia sa cuget asupra-i pentru a-l solutiona, acum este ciudat. Ciudatul - normal, ma sperie, nu imi imaginez de ce dar un lucru e sigur, am nevoie de o problema sa o rezolv. De o alta tema filizofica pe care sa o contrazic. Chiar de ar fi corecta, de dragul contradictiei si a discutiei ce va urma din pricina acesteia, as face-o.
          Am nevoie de ceva inspirational, insa ... ce ?

         

2 comentarii:

Vally spunea...

nici nu a venit bine vacanta si tu deja vrei probleme?:))mai ia o pauza si tu:))fii fara grija,problemele vor aparea cand te astepti mai putin:))

Tibby spunea...

Luci, tot e timp de probleme tata...or sa vina ele..eu stiu ce cugeti tu defapt acolo in coltisorul sufletului tau...defapt fara sa vrei..ai o probleme fara de solutie! CUGETA:P!

Trimiteți un comentariu