duminică, 22 mai 2011

Plimbarea

            Totul incepe sa se schimbe in jurul meu. Altadata cand se dadea tonul de plimbare toti veneau cu posibile rute, cu idei, veneau entuziasmati si dornici acum insa …

            Doar o persoana mai simpatizeaza ideea de o discutie sub lumina lampilor galbene ale Ploiestiului. Cand credeam ca nimic nu poate sa se schimbe apare o noua dilemma la orizont si mai modifica unghiul de vedere al lucrurilor cu inca 10 grade. Si totusi in viitorul apropiat se semnaleaza aparitia unei schimbari radicale, vine vacanta.
            Si de obicei eram inebunit de venirea acesteia, cu soare, mare, timp liber, insa acum ea reprezinta despartirea de liceu, ceea ce nu e asa grav in opinia mea, doar eu stiu cat am blestemat salile “Colegiului” meu, dar este despartirea de colegi. Desi cu cativa am petrecut 2 ani, ne-am apropiat, o a 2a familie care se desparte .. in curand .. in 3 zile. Poate ne v-om revedea la examene … la bac .. pe strada .. ne vedem pe mess .. poate … si totusi nu va fi la fel.

            …… Tot raul spre bine, dupa bucurii, lacrimi, dezamagiri, regrete, iubiri, sentimente, si tot ceea ce s-a mai produs, ma voi bucura de cele cateva zile ramase impreuna, si sper ca insemn al clasei din care fac parte sa predam testele la finante doar cu titlu si data.


3 comentarii:

Marrybells spunea...

:)))haa,prima pe aici,cred..:))interesant post,eu sper sa mai scriem ceva pe foaia aia:))o mica "urare" pt profa:))si ,da sper sa ne revedem cat mai des in vara aceasta,dupa inceperea facultatii deja se leaga prietenii noi...:)

Anghel Tiberiu spunea...

Lucian...esti pe viata omul meu, stii asta! Sper sa iasa totul asa cum ne dorim si sper din toata inima sa fi invatat in acesti 4 ani ca cel mai important e respectul pentru "feeling-uri".! Succes frate!

Vali Matei spunea...

Luci...as vrea sa opresc timpul! Daca ma intrebai pe la inceputul clasei a 12-a daca vreau sa se termine cel mai probabil afirmatia parea disperata...acum,cand e prea tarziu,am inteles ca momente ca astea nu voi mai trai poate niciodata si ma agat de cuvinte,zambete si gesturi pentru a mai pune acolo,undeva, inca o amintire la care sa ma gandesc atunci cand imi e dor...mergem totusi inainte, oamenii prin viata noastra vin si pleaca si cum ai mai spus si tu doar de noi depinde daca lasam sau nu loc de "pe alta data...". Voi veti ramane mereu in inima mea,parte din gandurile mele...noroc si fericire in viata,succes la bac si facultate! Iar tie...gandeste-te ca poate singurul om cu care e nevoie sa faci plimbarea aceea e cel care a ramas,cel care inca o face cu placere.

Trimiteți un comentariu