joi, 19 mai 2011

Iar

          Nimicurile cele mai nesimnificative care nu reprezinta mare lucru sunt cele ce iti aduc aminte de vremuri bune si rele, ce odinioara erau sursa ta de energie care te ducea dupa o zi pe alta.

          Un alt minuscul blogaras, arata prin prezentul mesaj un oarecare sentiment de nostalgie in apropierea bacului. Poti vedea ironia din spate, in loc sa fiu si eu stresat ca celelalte suflete din bancile claselor a XII, eu mi-am adus aminte de nebunia in care trebuia sa exprim idei mirifice despre toate nimicurile care acaparau dimensiuni galactice in imaginatia mea.

         Si totusi, este o evadare aceste cateva minute in care caut cuvintele pentru a forma un text cat de cat decent pentru ca tu sa-l citesti. Poate, poate iar mai voi scrie ... insa telul inca imi e necunoscut, si acum ... inca.


A da, am observat ca se poarta o poza, imagine, fotografie, filmulet, videoclip, melodie, orice atasament, sper ca este o alegere buna melodia aleasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu