joi, 2 iunie 2011

O gama de intrebari

            Si da. Astazi in decursul pasilor ce ii faceam dupa o ploaie de vara am inceput sa realizez cate intrebari am si cate raspunsuri imi lipsesc.

            Mergand ma intrebam cum de se intampla ca o persoana isi apleaca usor capul spre pamant in cateva fractiuni de secunda cand trece pe langa un grup oarecare, iar daca acest lucru nu se intampla, atunci volumul din tonul folosit in conversatia grupului creste brusc. De ce oare ? Dar oare de ce se intampla ca privirile sa se fixeze si sa intre intr-un fel de conflict din care cel ce rupe aceasta legatura este cel declarat infrant? Si care este faza cu privitul in zare ? Imi pare mie sau este modul cel mai elegant de a iesi dintr-un astfel de conflict? Dar, ce sa zic, in momentul in care te afli intr-o conversatie pe care o sustii cu argumente, nu mai poti sa joci aceasta carte pentru a iesi dintr-o batalie, daca ai facut asa .. pai .. rusinica.
            Si .. cum se face ca mereu exista persoana care a descoperit ca incaltamintea pe care o poarta detine tocuri sau orice de genu cu care pare ca pedepseste asfaltul prin fiecare pas pe care il face? Iar ritmul beetului pe care il produce este brusc amutit de cateva latraturi de caine ce iese din gradina blocului din dreapta mea, dar care isi reia muzicalitatea imediat ce zona este libera ?
Toate ca toate, eram plictisit, am intrat intr-un small talk cum spune americanul, poate ca asta o fi solutia de a scapa de monotonie. Asta o fi solutia ? ... Am ajuns la jumatatea drumului, in curand voi avea compania si clipele de cugetare se scurg repede. Astept . .. .. un melc isi scoate cochilia de sub cateva vrunze, isi croieste drum printre chioscurile de tigara aruncate, cum o rezista el oare?
            Imi arunc privirea in sus, cerul odata albastru acum detine o nuanta de gri, .. si nu ma pot opri in a ma gandi daca, exista cineva la capatul celalalt al lumii sau mai aproape care face acelasi lucru chiar acum. O exista oare? Mai ma uit la melcul de jos si ma surprinde distanta pe care a stabatut-o, asta a facut cativa centimetrii buni, chiar a trecut atat de mult timp de cand cuget?
            Acum imi iau ramas bun, a venit Bogdan, am plecat .. ..  ...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu