joi, 21 iulie 2011

Tomorow

       A trecut o zi, a trecut o saptamana, astept sa treaca inca o zi si o alta saptamana, sa treaca luna pe langa mine, sa pot vedea cu certitudine ca prostiile ce le spui sunt aberatii.

       M-am saturat sa tot aud parerea unoare din preajma mea despre tot ceea ce e bine, tot ceea ce e rau. Eu cand filozofam in compania ta si a unui pahar de ceva mereu eram atent la reactiile tale cu privire la firul discutiei, insa tu ...  De nenumarate ori te intelegeam ca trebuie sa fie ca tine, sa ai parte de toata atentia publicului, chiar si atunci cand publicul era reprezentat de doar o persoana, tu draga mea, trebuia sa fii in lumina reflectoarelor. Si stii ce ? Te-am inteles perfect.
      Am realizat ca zilele fara tine sunt triste si putin amare, insa mereu soarele era pe cer. Cand nu esti langa mine, te doresc asa de mult iar cand esti aproape te urasc din ce in ce mai mult. Iti voi da dreptate, ca de fiecare data. Iti acord toata atentia mea, eu aflandu-ma la zeci de metri distanta de tine, pentru ca, vezi tu, doar asa am ajuns sa te accept. Poate ca sunt eu de vina, poate ca esti tu dar nu mai vreau nimic in afara de ziua de sambata, sa iau o pauza de la tot.
       Spre fericirea mea, cu toate ca vacanta a inceput deja, de luni voi intra si eu neoficial in ea.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu